Particle Systems

Particle System 1

Ezen a videón az összes effekt egy particle system-mel (részecske rendszer-rel) van generálva.
Ezek apró részecskék, amelyeknek a textúrája és a fizikai adottsága tudja meghatározni, hogy milyen típusú legyen.
Legismertebb effektek: tűz, köd, pára, láva, por, szikrák, víz, légköri jelenségek mint villám, felhő, eső, jégeső, meteorok, a csillagok és a galaxisok, vagy absztrakt vizuális effektek mint térerők pl.
Ezek a particle részecskék általában elég gyorsan elhalványulnak, majd újra kibocsátják a részecskéket a hatás forrásából. A fizika törvényeit kell  alkalmazni rájuk. Ha pl. ködöt alkotsz, az nulla gravitációs kell hogy legyen, mert lebeg. Mozgásba hozása egy másik particle system-mel történhet, pl a széllel.
Van a rendszernek egy másik technikája is olyan dolgokra, amelyek sok szálat tartalmaznak - például szőrzetet, hajat és füvet, ezek egy teljes részecske élettartamának egyszerre történő megjelenítését magukban foglalják, amelyet ezután a szóban forgó anyag egyetlen szálként jelenedik meg és lassú, de állandó mozgásban van a terjedelmét tekintve.
Szóval olyan ez, mint az egyszer egy.

Az alábbi videónk egy particle rendszert jelenít meg a lovas-nyilas lány körül.
Meg kell említeni még a particle rendszerből kiáramló fényhatást is, ami rendkívülivé teszi az egész jelenetet.